Statistics

duminică, 5 decembrie 2010

Cluburi:

 SHADOWS RACING TEAM
= O PRIETENIE, O FAMILIE, UN CLUB =


Saptamana trecuta am zis sa fac o ieseala mai neobisnuita si am ajuns cu microbuzul, pentru ca vreme de mobra nu mai era de mult, in minunatul oras Valcea.
Aici am intalnit "un club legat de o prietenie strasa, o familie": Shadows Racing Team, cu care impartasesc aceeasi pasiune, si anume dragostea pentru motociclism.


Dupa ce mi-am instalat ruxacelul de dum si mi-am odihnit nitel oscioarele ce dureau ingrozitor din cauza statului pe scaun in microbuz, am inceput sa cunosc membru cu membru si sa le aflu povestea.





Clubul a luat fiinta pe 14 octombrie 2009, plecandu-se intial de la creearea unei identitati a orasului Valcea pe aceasta nisa. La inceput clubul detinea doar componenta auto, si abia in luna martie, anul 2010 au inceput sa dezvolte si latura moto.






Nebunii si-au facut apariatia la o multime de evenimente si au facut spectacol in adevaratul sens al cuvantului oricunde s-au dus. La show-uri de tunning au castigat premii pentru : Best Team, Best Soud System, Best Engine sau Best Free, iar la cursele de aceelerare organizate la diferite evenimente precum cele din Tulcea, Sibiu, Slatina sau Valcea au castigat o sumedenie de premii.






Cu cele trei motociclete voinice si cu cei trei piloti si mai voinici : un gixer de 7 jumate din '98 (Budica Mihai-BDK), un 600rr din 2009 (Valy VKU) si un r6 arogant din 2005 (Emil FaceMan) au rupt clasamentul in cadrul curselor de accelerare de la Slatina, unde au castigat locurile I si II la clasa 600cc si locul I la clasa 750-1000cc.









Dupa aceasta mica plimbarica am ajuns la concluzia ca fenometul moto ia amploare in toata tara si ca se organizeaza fel si fel de intalniri cu fel si fel de oameni, iar motociclistii adevarati sunt unul pentru altul in cele mai grele momente. Din pacate, pentru acest club, a avut loc un eveniment nefericit, unul dintre motociclisti ajungand printre ingeri, unde are grija de ei. In semn de respet prietenie si dragoste intreg orasul, dar mai ales motociclistii clubului au dedicat o zi din viata lor pentru el.





Alte link-uri:
 http: //www.youtube.com/watch?v=oFMbnBcuXs8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=QFoTA7iNE0c&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=U0-5igLCMEs&feature=related
http://www.youtube.com/user/ocbfan
http://www.youtube.com/watch?v=gI7YImyRA_0
http://www.youtube.com/watch?v=jvGOF3Z8hrM
http://www.youtube.com/watch?v=3lFP2pzHd0U

2 comentarii:

  1. Multumim frumos. Te mai asteptam ! Multa bafta. Trafy ( Shadows Racing Team )

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua tuturor, eu sunt Jesus Mckinney din Texas și vreau doar să spun un mulțumesc foarte răsunător serviciilor de împrumut financiar de la Benjamin Lee pentru sinceritatea, deschiderea, transparența, veridicitatea, dragostea și sprijinul lor în timpul și după ce am primit fonduri de împrumut de la ei. Am trecut prin multe și timpul nu-mi permite să spun tot ce am trecut online în invitat sau să primesc fonduri de împrumut pentru a obține o casă aici în SUA, dar Dumnezeu mi-a răspuns rugăciunile prin sprijinul și dragostea lui Benjamin Lee, m-a îmbrățișat și m-a înțeles în ciuda îndoielii și neseriozității mele inițiale și cu inima și dragostea lui bună sunt acum proprietar de locuințe prin fondurile sale de împrumut cu rata dobânzii de 2% și am promis să răspândesc aceste știri și să spun lumii că există încă autentic și puține firme de împrumut online bune care pot ajuta și, de asemenea, să reînvie un os uscat. Nu uitați să ascultați și să citiți această mărturie, deoarece aceasta este o adevărată experiență care schimbă viața și oricine are nevoie de acest tip de schimbare nu ar trebui să ezite sau să se îndoiască asta pentru că am dovedit și jur lui Dumnezeu în Rai că această poveste este reală și, de asemenea, povestea experienței mele cu ei.
    Contactați-le astăzi. Text WhatsApp: (+1 989-394-3740) E-mail: 247officedept@gmail.com

    RăspundețiȘtergere