Statistics

luni, 27 decembrie 2010

Campanie II

CRACIUNUL A TRECUT, MOSHOCICLISTII RAMAN ...


      Anul acesta am avut o campanie de succes !!! Moshociclistii s-au intors si au adus "kilometrii de zambete" pe fetele copilasilor. Pot sa incep postul prin a-mi cere scuze pentru ca nu am mai scris nimic pe blog de ceva timp, dar este scuzabil avand in vedere campania in care am fost implicata cu tot sufletelul, si pentru ca, de curand s-a teminat, m-am gandit sa informez lumea :)))
     Am fost la o sumedenie de case de copilasi ( nu intru in detalii pentru ca exista sansa sa va fac sa plangeti ), am ajutat familii fara posibilitati si am ajuns si prin alte coltisoare ale tarii ( Giurgiu, Slobozia, Segarcea si Novaci ). Am trait o experienta de neuitat plina de tot felul de sentimente, am cunoscut foarte multi oameni dornici sa ajute si mi-am facut prieteni noi. 
     Pot sa spun cu mandrie ca am avut ajutorul celui de sus, ce ne-a daruit "un sac fara fund" plin de jucarii, hainute si alimente pentru copilasi, timp de o saptamana jumatate am facut pachete pentru copii, iar cele trei incaperi pe care le-am avut la dispozitie nu se mai goleau si am ajuns sa cred ca Mos Craciun chiar EXISTA :X:X:X.
     Bineinteles ca am avut parte si de niste petreceri extrem de faine, asta pentru a mobiliza lumea, iar doua miercuri la rand am cantat pana la ragusire alaturi de faimoasa echipa a Moshociclistilor :))) 
     Si acum a venit randul multumirilor: 
1. Multumesc Clubului Watt ca ne-a acceptat 2 saptamani si ca ne-a daruit spatiul pentru depozitarea lucrusoarelor pentru copii
2. Multumesc tuturor oamenilor care au fost implicati in aceasta campanie si au pus un strop de iubire si fericire din al lor suflet pentru copilasi
3. Multumesc MIHA ca ne-ai coordonat asa cum trebuie si ca ai fost un lider pe cinste
4. Multumesc Edy ca ai avut curajul sa iti faci aparitia cu a ta vedeta pe o vreme nu tocmai favorabila
5. Multumesc Bogdan si Papadie pentru ca ati fost cei mai tari mosi si pentru ca ati inveselit copilasii























Pentru mai multe detalii si poze in legatura cu aceasta campanie : moshociclistii.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu